- 4y2%
1
8
1.000,
9.000,-
2.000,-
1.000,-
1.000,-
2.000,-
27.000,-
4.000,-
6.000,-
4.000,-
49.000,-
2.000,-
500,-
30.000,-
1.000,—
10.000,—
8.000,-
1.000,—
2.000,-
34.500,-
25.000,—
1.000,
22.000,
14.000,
8.000,—
3.000,
20.000,
1.000,
2.000,—
1.000,
3.000,
3.000,
1.000,
3.000,
25.000,—
R/M 18.000,—
88.000,—
33.000,—
3.000,—
l.OOO,—
2.000,—
1.000,—
1.000,—
- 4
- 5
- 4%%
- 4i/2%
- 5
- 5
- 4i/2%
- 5
- 4i/2%
- 5
- 4/2%
- 5
-5
- 4i/2%
- 4/2%
- 5
- 41/2%
- 41/2%
5
4i/2%
4
5
41/2%
41/2%
41/2%
41/2%
41/2%
4
4
41/2%
4
4
41/2%
51/2%
4
4/2%
41/2%
4
4
Transport
Mij. voor Gem. Cred.
Alg. Fr. Hyp. Bank
Amsterd.
Arnh.
Delfl.
Dordr.
Fr. Gron.
's-Gravenh
Groningsche Hyp. Bank
Haarlemsche
Hyp.Bank voor Nederl.
Mij. v. Hyp. Crediet
Nederl. Hyp. Bank
Rotterd.
Stedelijke
Utrechtsche
Westlandsche
Zuider
Utr. Stroomlev.bedrijf
Bataafsche Petr. Mij.
Stoomv. Mij. „Nederl."
Hand.Ver. „Amsterdam",,
H.Y.S.M.
4
41/2%
4
1926
1900
1911
Staatsspoor 1926
1901/13
1903/7
Haagsche Tramw. Mij.
City of Amsterd. 1924
Stad Stockholm 1885
Mij. voor Hyp. Crediet
Stoomv. Mij. „Nederl."
Atch.Topeca (Alg.Hyp.)
Norfolk Westhern
(le Hyp)
Oregon Washington.
Union Pacific (Goud)
Semarang Joana St.tr,
4.067.400,— f 12.209.200,51
1.000,—
9.000,—
2.000,—
1.000,—
1.000,—
2.000,—
27.000,—
4.000,—
6.000,—
4.000,—
49.000,—
2.000,—
500,—
30.000,—
1.000,—
10.000,—
8.000,—
l.OOO,—
2.000,—
34.500,—
25.000,—
1.000,—
22.000,—
14.000,—
8.000,—
3.000,—
20.000,—
1.000,—
2.000,—
1.000,—
3.000,—
3.000,—
1.000,—
3.000,—
190.737,62
6.116,
88.032,50
31.036,25
4.284,37
1.478,13
2.681,25
1.415,63
108,12
Transporteeren
4.695.289,87
7.513.910,64
9
Transport
en vermeerderde door conversie en aankoop
7.513.910,64
f 1.875.600,— 4
Nederland
1934 ƒ1.875.600,—
225.300,— 4
Ned.-Indië
1934 A
225.300,—
8.000,— 4
Amsterdam
1934I
7.908,—
483.000,— 4
1934 II
478.652,—
100.000,— 4
Arnhem
1934
100.350,50
l.OOO,— 41/2% Delft
1917
1.000,—
25.000,— 4
1934
25.088,—
152.000,— 4
°/c Deventer
1934
152.153,50
243.000,— 4
Dordrecht
1934
243.852,50
507.000,— 4
's-Gravenhage
1934
508.778
502.000,— 4
Gem. Groningen 1934 II
502.917,50
500.000,— 4
Haarlem
19341
501.752,—
211.000,— 4
1934 II
211.741,—
100.000,— 4
Nrd.-Brabant
1934
100.601,50
1.503.000,— 31/2% Nrd.-Holland
1934
1.450.111,
500.000,4
Nijmegen
1934 II
500.500,
100.000,— 4
Rotterdam
1931
98.125,
441.000,— 4
Gem. Utrecht
1934 II
442.546,50
190.000,— 4
Zwolle
1934
190.193,—
40.000,— 4
Mij. voor Gem. Crediet
40.000,—
2.000,— 4
Alg. Fr. Hyp. Bank
O
GO
ON
13.000,— 4
Dordr.
11
12.870,75
5.000,— 4
Fr.-Gron.
4.975,—
37.000,— 4
's-Gravenh.
36.600,—
7.000,— 4
Nederl.
1 n
7.000,—
8.000,4y2% Utrechtsche
1 11
8.028,50
14.000,— 4
Zuider
1 11
13.895,—
24.000,— 41/2% H.Y.S.M.
1926
24.060,—
20.000,— 4
1907/08
19.630,—
86.000,— 4
1910/13
85.332,50
418.000,— 4
1931 I
411.037,
26.000,4y2% Staatsspoor
1913/17
26.065,
4.000,— 41/2%
1926
4.010,—
5.000,— 4
1903/07
4.911,25
60.000,— 4
1931 I
59.598,75
8.377.163,75
15.891.074,39
De waarde der effecten, berekend naar de koersen
per ultimo December 1934, waarbij rentegevende fondsen
evenals tot dusver niet boven pari zijn opgenomen, bedraagt 16.087.189,75
zoodat er thans een koersavans was vanf 196.115,36,
welk bedrag is overgeboekt naar de rekening „Reserve voor koers
verschillen".