- 4y2% 1 8 1.000, 9.000,- 2.000,- 1.000,- 1.000,- 2.000,- 27.000,- 4.000,- 6.000,- 4.000,- 49.000,- 2.000,- 500,- 30.000,- 1.000,— 10.000,— 8.000,- 1.000,— 2.000,- 34.500,- 25.000,— 1.000, 22.000, 14.000, 8.000,— 3.000, 20.000, 1.000, 2.000,— 1.000, 3.000, 3.000, 1.000, 3.000, 25.000,— R/M 18.000,— 88.000,— 33.000,— 3.000,— l.OOO,— 2.000,— 1.000,— 1.000,— - 4 - 5 - 4%% - 4i/2% - 5 - 5 - 4i/2% - 5 - 4i/2% - 5 - 4/2% - 5 -5 - 4i/2% - 4/2% - 5 - 41/2% - 41/2% 5 4i/2% 4 5 41/2% 41/2% 41/2% 41/2% 41/2% 4 4 41/2% 4 4 41/2% 51/2% 4 4/2% 41/2% 4 4 Transport Mij. voor Gem. Cred. Alg. Fr. Hyp. Bank Amsterd. Arnh. Delfl. Dordr. Fr. Gron. 's-Gravenh Groningsche Hyp. Bank Haarlemsche Hyp.Bank voor Nederl. Mij. v. Hyp. Crediet Nederl. Hyp. Bank Rotterd. Stedelijke Utrechtsche Westlandsche Zuider Utr. Stroomlev.bedrijf Bataafsche Petr. Mij. Stoomv. Mij. „Nederl." Hand.Ver. „Amsterdam",, H.Y.S.M. 4 41/2% 4 1926 1900 1911 Staatsspoor 1926 1901/13 1903/7 Haagsche Tramw. Mij. City of Amsterd. 1924 Stad Stockholm 1885 Mij. voor Hyp. Crediet Stoomv. Mij. „Nederl." Atch.Topeca (Alg.Hyp.) Norfolk Westhern (le Hyp) Oregon Washington. Union Pacific (Goud) Semarang Joana St.tr, 4.067.400,— f 12.209.200,51 1.000,— 9.000,— 2.000,— 1.000,— 1.000,— 2.000,— 27.000,— 4.000,— 6.000,— 4.000,— 49.000,— 2.000,— 500,— 30.000,— 1.000,— 10.000,— 8.000,— l.OOO,— 2.000,— 34.500,— 25.000,— 1.000,— 22.000,— 14.000,— 8.000,— 3.000,— 20.000,— 1.000,— 2.000,— 1.000,— 3.000,— 3.000,— 1.000,— 3.000,— 190.737,62 6.116, 88.032,50 31.036,25 4.284,37 1.478,13 2.681,25 1.415,63 108,12 Transporteeren 4.695.289,87 7.513.910,64 9 Transport en vermeerderde door conversie en aankoop 7.513.910,64 f 1.875.600,— 4 Nederland 1934 ƒ1.875.600,— 225.300,— 4 Ned.-Indië 1934 A 225.300,— 8.000,— 4 Amsterdam 1934I 7.908,— 483.000,— 4 1934 II 478.652,— 100.000,— 4 Arnhem 1934 100.350,50 l.OOO,— 41/2% Delft 1917 1.000,— 25.000,— 4 1934 25.088,— 152.000,— 4 °/c Deventer 1934 152.153,50 243.000,— 4 Dordrecht 1934 243.852,50 507.000,— 4 's-Gravenhage 1934 508.778 502.000,— 4 Gem. Groningen 1934 II 502.917,50 500.000,— 4 Haarlem 19341 501.752,— 211.000,— 4 1934 II 211.741,— 100.000,— 4 Nrd.-Brabant 1934 100.601,50 1.503.000,— 31/2% Nrd.-Holland 1934 1.450.111, 500.000,4 Nijmegen 1934 II 500.500, 100.000,— 4 Rotterdam 1931 98.125, 441.000,— 4 Gem. Utrecht 1934 II 442.546,50 190.000,— 4 Zwolle 1934 190.193,— 40.000,— 4 Mij. voor Gem. Crediet 40.000,— 2.000,— 4 Alg. Fr. Hyp. Bank O GO ON 13.000,— 4 Dordr. 11 12.870,75 5.000,— 4 Fr.-Gron. 4.975,— 37.000,— 4 's-Gravenh. 36.600,— 7.000,— 4 Nederl. 1 n 7.000,— 8.000,4y2% Utrechtsche 1 11 8.028,50 14.000,— 4 Zuider 1 11 13.895,— 24.000,— 41/2% H.Y.S.M. 1926 24.060,— 20.000,— 4 1907/08 19.630,— 86.000,— 4 1910/13 85.332,50 418.000,— 4 1931 I 411.037, 26.000,4y2% Staatsspoor 1913/17 26.065, 4.000,— 41/2% 1926 4.010,— 5.000,— 4 1903/07 4.911,25 60.000,— 4 1931 I 59.598,75 8.377.163,75 15.891.074,39 De waarde der effecten, berekend naar de koersen per ultimo December 1934, waarbij rentegevende fondsen evenals tot dusver niet boven pari zijn opgenomen, bedraagt 16.087.189,75 zoodat er thans een koersavans was vanf 196.115,36, welk bedrag is overgeboekt naar de rekening „Reserve voor koers verschillen".

Rabobank Bronnenarchief

Jaarverslagen Coöperatieve Centrale Raiffeisen-Bank | 1934 | | pagina 5