I
■llilii
f'll;
LIMBURG.
8
j
I,;
VIII
BOEREN
LEENBANKEN.
Transport
Strijp.
Teteringen
Tilburg
Tongelre
Uden.
Udenhout
Valkenswaard
Veghel
Veldhoven
Velp
Vierlingsbeek
Vinkei
Vlierden.
Vlijmen
Volkel
Vorstenbosch
Vortum
Vught.
Wagenberg
Wanroij
Waspik
Westerhoven
Wintelre.
Woensel.
Zeeland
ho<
Zesgehuchten
Zevenbergen
Zeven bergschen
Zundert
Zijtaart
Totaal
Afferden.
America
Arcen.
Baarlo
Baexem
Beegden.
Beek
Beesel
Belfeld
Berg a. d. Maas
Transporteeren
ek
Datum en jaar
der
OPRICHTING.
SPAARGELDEN.
Totaal der
Spaargelden
op
31 Dec. 1915.
Bijgestort
in 1916.
Terugbetaald
in 1916.
Totaal der
Spaargelden
op
31 Dec. 1916.
11009
16793
7771794,615
7592926,18°
4072093,22
11292627,58
4250
21 Mei 1911
47
54
31799,77'
99918,46
70715,89°
61002,34
8
15 Mei 1903
124
270
69642,52
82012,31
36605,64
115049,19
26
20 Oct. 1905
219
248
205750,97
216644,89
81264,95
341130,91
34
11 juni 1911
41
43
18100,41
28902,05
16131,39
30871,07
7
6 Febr. 1907
157
321
190178,50
105912,39
52747,62
243343,27
70
3 Dec. 1899
176
208
75399,35°
43547,14
27509,08°
91437,41
35
21 Mei 1912
52
79
23150,95
69259,48
41787,47
50622,96
10
17 Sept. 1901
143
230
159245,73
125757,38
78644,88
206358,23
14
21 Febr. 1910
54
45
25477,86°
17674,89
14426,73
28726,02°
10
28 Maart 1912
39
37
14594,86
17623,69
11507,—
20711,55
12
15 Oct. 1899
159
133
141427,66
97197,05
70174,14
168450,57
57
19 Dec. 1912
62
46
19331,53
14706,30
3343,68
30694,15
31
29 Nov. 1909
59
100
50227,84
33549,49
29841,40
53935,93
11
3 April 191 I
126
66
17738,57
35496,91
13080,14
40155,34
71
1 Febr. 1906
138
155
94116,86 i
51145,32
36167,31
109094,87
63
3 Aug. 1902
50
64
22979,35
16982,85
7239,48
32722,7-2
14
19 Juli 1898
57
84
69512,79
28195,63
23595,81
74112,61
16
13 Febr. 1906
62
32
14295,36
11466,06
2946,85
22814,57
9
9 Maart 1901
54
68
56327,40
65886,31
32593,75
89619,96
22
12 Febr. 1908
96
157
106851,18
122610,55
98745,99
130715,74
12
10 Oct. 1907
108
164
77034,02
108365,85
62415,41°
122984,45°
89
1 Dec. 1899
67
69
18792,13
16867,30
17263,47
18395,96
26
24 |an. 1912
40
37
14882,47°
19039,20
9203,42
24718,25°
3
13 Dec. 1900
68
239
133823,27
122573,85
53486,12
202911,—
19
19 April 1911
247
257
121253,29
138468,56
82915,77
176806,08
122
20 Dec. 1897
52
112
47293,11
31367,89
20873,64
57787,36
12
11 Nov. 1913
52
46
29949.82
48714,56
34993,94
43670,44
12
20 Mei 1904
67
232,
152053,69
202443,50
95327,78
259169,41
32
28 Oct. 1905
147
318
169109,03
61358,80
57526,83
172941,—
38
20 Sept. 1906
79
178
97586,79
67890,78
34584,62
130892,95
19
13941
20885
10039721,71
9694505,62°
5289753,43° 14444473,90°
5154
8 Nov. 1911
91
104
29854,58
60013,47
25402,39
64465,66
26
9 Dec. 1908
80
76
30845,79°
21977,95°
9609,70
43214,05
28
12 Juni 1909
84
144
39880,75
62727,71
20633,64
81974,82
41
19 Febr. 1903
151
235
143737,39
83100,97
55043,48
171794,88
63
30 Juli 1899
119
163
107290,30
64993,43
32089,43
140194,30
53
29 Oct. 1911
99
213
34375,47
•26532,65
9801,32
51106,80
37
9 Mei 1906
195
374
248352,40
136650,70
99315,10
285688,—
131
16 Jan. 1898
143
292
154826,72
119715,09
42550,61
231991,20
106
4 Maart 1906
108
182
58768,54
417-24,61
20191,49
80301,66
77
25 Febr. 1912
66
88
23488,43 i
28061,44
6557,98
44991,89
32
1136
1871
871420,37°
645498,02°'
321195,14
1195723,26
594
IX
CHOTTE N.
Terugbetaald Totaal der
op Voorschotten
Voorschotten op
in 1916. 31 Dec. 1916.
(SlóO,
3ft2ü,
«150,-
8090,
4050,
39971
5881,11
7300,-
101575,11
07070,2
20650,-
12100,
4300,-
0800,
604715,10
1350,—
3673—
18136,
1896,92
13195,—
7305,16
7490,—
7344,86 I
835,—
8035,—
11692,925j
2487
4390,—
3794,69
3836,28 j
1548,52
2130,—
2630,—
4384,74
4522,—
13576,59
2430.85
885,—
6326,09
12004,16
1324,—
1600,—
27239,24
18986,50
2868.86
3541227..i 03150,48 802133,48"
1 1782,2
13837.2
30172,11
4070,
4790,-
18475,
40054,5 6875,—
339327 17050,38
803(1,
15042i,f^Bo4817,
20127,25
4651, -
5840,
LOOPENDE REKENING.
15
Stand
31 Dec.
van de
Schuldenaars.
Stand op
31 Dec. 1915
van de
Schuldeischers.
Uitbetaald at
leden
in 1916.
Gestort door
leden
in 1916.
Sland op Stand op
31 Dec. 1916 31 Dec. 1916
van de van de
Schuldenaars. Schuldeischers.
2935718,19»
7580,- -
44520,—
39580,—
2258,08
48150,50
14864,86
8385,—
9724,71
6095,—
4225,—
84069,30°
9095,50
8020,—
20544,98
29279,56
7380,90
16879
8165,—
15364,52
20058,—
44995,78
7357,—
1295,
24031,50
101261,01
4557,60
26350,—
86436,41
52383,75
13627,39
731 1083681,88
1
3
11385,7-2° i
o
139963,07
6
200,—
22017,38
16
10917,96°
7
4335,61
4
3459,04
2
5570,04
7
7326,61
1
9
12191,05
3
10785,—
1
596,34
1
1
28937,50
3
17127,78
2.3
37264,64
1
3582,62
13
14226,68
3
15756,44
8
4057,18°
12
1131,56
23
29275,49°
4
18667,37
210752,05°
2756294,50
2685178,93
1298034,53°!
353989,14
400,—
400,—
10*2468,16°
96350,97°
24770,64°:
7267,73
36672,39
'27643,52
148991,94
1841,80
2973,83
5187,35
200,56
4055,'88
28948,12
45005,01
6075,77
115,28
810,84
2868,98
6441,06
6572,20
37,15°
1461,19
24412,69
27519,95
7063,17
7296,01
558*2,25
2976,50
6064,79
21404,68
12200,—
14774,72
17841,55
8278,84
16889,32
39658,64
41379,14
1720,50
1426,73
16071,85
8281,74
19424,20
869,77
9205,—
11237,—
8753,—
2199,03
2326,50
468,87
3000,—
1600,—
1400,—
17585,17
1581,83
1069,55
5916,79
76138,105
2,80
64855,16
94191,24
24261,44
14653,02
16781,46
13351,74
26400,21
700586,07
25802,96
2012,50
59791,43
145222,86
18625,74
10696,53
19620,—
15552,48
26947,14
631225,88
28344,96
26925,—
22191,51
11921,34
9218,32
19356,48
12917,90
2853,86°;
10468,14
59048,30
16372,98
43273,49
2755,14
2066,97
15794,30
36550,72
250,41
3702253,55 894 1482456,98 318586,86 4050890,97" 3939646,03' 1751157,65'j 476042,49»
2884,90
2922,42
16383,60
7958,02
11272,64
2182,93
59255,50
12698,66
7126,60
1324,63
13867,31
15704,82
32263,50
38971,48
40610,52
18942,23
204989,17
85564,14
41923,- -
12806,70
1047,01
630,56
18649,53
1176,7-2
9,04
124009,90 505042,87
1
336,29
4 1
10057,71
961,36
23
45621,94
10822,35
12
11095,41
2329,15
5
2201,93
2407,79
89640,38
17706,41
9268.80
26080,51
13550,—
8278,93
1489,24
50154,31
14947,71
3255.81
9584,83
17364,89
12190,—
3878,93
985,01
10923,40
62745,16
13275,10
5076,04
1552,50
9337,14
20009.53
4400,—
840,52
47203,58
13266.54
1340,38
1998,24
7827,05
24994,84
2827,67
3366,47
127025,31 142023,36 97950,19 41014,27
'i
;v' w
v.
i r;ri