i
<*1
-
urn
g-i
4 1
»mt
1
i
|»7
il
11 -
.•1
10
'8
11
3
37
17
23
II
BOEREN
LEENBANKEN.
Transport
Wilré Oud-Vroenhoven
Wijlré
Totaal
Gelderland.
Afferden
Alphen
Altforst
Ammerzoden
Appeltern
Beesd
Bemmel
Dreumel
Gaanderen.
Gellicum
Groesbeek.
Hatert
Hees
Hengelo
Hemen c. a.
Herveld
Heumen
Kerkdriel
Keijenburg.
Leeuwen
Maasbommel
Nederasselt
Nijmegen
Overasselt
Puijflijk.
Valburg.
Varik
Wamel
Winssen
Wijchen
Totaal
Zeeland.
OPRICHTING.
8 Nov. 1908
20 Maart 1901
10 Dec.
14 Mei
15 Nov.
4 Dec.
21 Dec.
Aardenburg
8
Dec.
1903
Axel
23
Oct.
1904
Eede
25
Oct.
1903
's Heerenhoek
22
Febr.
1899
Oostburg
12
Juli
1905
Transporteeren
24 Nov. 1902
18 Dec. 1905
24 Maart 1901
8 Sept. 1910
19 April 1903
15 Sept. 1901
15 Juli 1907
20 Maart 1905
24 Dec. 1906
21 Maart 1905
7 Feb. 1911
7 Mei 1911
27 Febr. 1903
11 Jan. 1907
9 Febr. 1906
23 Nov. 1902
21 Sept. 1906
16 Nov. 1904
13 Maart 1907
10 April 1904
28 Sept. 1910
8 Sept. 1911
10 Maart 1899
26 Febr. 1907
28 Maart 1906
1905
1911
1903
1905
1909
F <-
SPAARGELDEN.
|§i
Totaal der
Totaal der
415
2 g
Spaargelden
Bijgestort
Terugbetaald
Spaargelden
O
op
in 1911.
in 1911.
op
sfc
s
31 Dec. 1910.
31 Dec. 1911.
5-5?
f*3
""Sr
10191
12180
4734865,555
2755747,42°
1567430,37
5923182,61
4591
127
61
14585,40
16151,93
6223,17
24514,16
31
111
86
33374,45
17105,12
8186,76
42292,81
30
10429
12327
4782825,405
2789004,47°
1581840,30
5989989,58
4652
72
74
18977,29
12275,74
6921,45
24331,58
23
54
18
8560,42
2530,—
6030,42
2
59
90
18617,24°
6243,01
11794,93
13065,32°
55
259
316
30562,87
30380,68
24891,40
36052,15
181
55
44
14952,67°
7412,69
5692,78
16672,58°
17
Hl
136
24129,28°
9558,11
7845,70
25841,69°
58
55
65
31051,82
21475,42
13429,03
39098,21
50
190
142
105520,48°
56552,31
46938,33°
115134,46
202
35
11
3437,16°
1515,—
1922,16°
9 i
74
69
22867,13
10443,46
10265,43
23045,16
68
286
422
249833,07
115639,51
72635,54
292837,04
160
106
83
19628,91°
11149,25
10318,40°
20459,76
45
108
102
48301,66°
35255,65°
20563,67
62993,65
60
90
81
16539,76
15084,99
8355
23269,75
3!
117
198
61718,60
43177,18
31293,91
73601,87
74
52
11
4849,64
1600
3249,64
81
28
15355,53
895,—
14460,53
7
92
52
14846,62
7205,69
3741,45
18310,86
54
116
201
49205,10
38358,70°
33019,30
54544,51
98
87
67
16657,10°
14131,94°
11125,22
19663,83
39 j
87
104
37662,34
14142,85
16742,80
35062,39
53
95
67
22529,12°
15017,86
12641,97
24905,01°
37
70
115
109373,05
60264,25
56360,39
113276,91
52
94
87
47067,67
27319,35
25461,38
48925,64
60
54
91
13409,09
14570,16
13289,37
14689,88
29
54
20
7347,34
843,50
6503,84
9
26
4
506,62
506,62
2
74
65
51401,70
28041,55
26523,08
52920,17
41
89
124
12741,35
15678,55
10290,63
18129,27
60
219
169
68621,85
49999,38
36411,52
82209,71
138
2961
4056
1106215,81°
699435,01
523936,19
1281714,63°
1718
38
82
29080,07°
20269,55
13333,97
36015,65
16
38
64
35380,16
34661,21 i
22359,96
47681,41°
5
67 j
66
39208,27
18174,57
4597,44
52785,40 I
16
47 j
26
7147,38
9230,90
13291,
3087,28
6
32
66
29060,82
15030,32
11049,38
33041,76
6
222
304
139876,70°
97366,55
64631,75
172611,50°
49
VOO CHOTTEN.
Totaal der
2381352,1
562*3
14636,0
14209,5
3941,i
23041J
21804,2
109801,4
249043
123675,11
14075,4
1
LOOPENDE REKENING.
11980,-ï
I
24355,5
28016.
12667,-
17648,9
27198,11
49681.
28430,1
937
59616,"!
16500,-
5530,-
33ÏI
MtUJI
Nieuwe
1911.
Terugbetaald
Voorschotten
in 1911.
Totaal der
op
31 Dec. 1911.
Stand op
31 Dec. 1910
van de
Stand op
31 Dec. 1910
van de
Schuldeischers
Uitbetaald aan
leden
in 1911.
Gestort door
leden
in 1911.
Stand op
31 Dec. 1911
van de
Schuldenaars.
Stand op
31 Dec. 1911
van de
Schuldeischers
*4160,91
10974 -
6700,-
467571,55°
4010
5006,20
2797941,79°
12592,50
16329,89
198
1 352728,19
13301,91°
318001,82
255362,57°
442234,92
74169,40
Kll834,915
476587,75°
2826864,18°
198
352728,19
47301,91°
318001,82
255362,57°
442234,92
74169,40
1820,
260,—
8125,—
34695,—
1256,-
6767,23
2798,44
36397,35
799,83
9262,27
260,—
20778,11
74997,72
4397,67
5
1
2
2
2041,93
3,97
6605,50
3627,52
8314,28
539,65
4114,13
1400
4937,71
367,08
11000,
420,
2314,96
176,54
996,85
980
523,98
1277,22
12385,—
11701,—
9480,—
6300,—
6675,—
7090,14
3669,14
15338,03
25
5994,78
28336,67
29836,13
103943,46°
6275
25584,50
4
11
3
22,73
1378,31
42,14
10664,44
25975,59°
7432,39
8586,60
6027,77
6557,25
3164,14
23408,22
2405,70
1063,57
3460,39°
194,39
16843,-
13495,—
9325,—
4685,-
6250,—
15005
5841,93
4138,95
1584,50
6897,89
125513,10
21728,48
19179,04
15080,50
30198,45
1
4
4
2
31800,—
15656,10
2176,66
1368,11
5581,31
1000,—
9765,82°
7855,70
17398,85
2560,—
8461,88°
11228,96
10497,09
30240
16168,29°
1765,37
3519,40
576,36°
2961,97
2198,95
2750,—
1060,—
22ÏO,
14743,50
12800,—
750
400,—
4452,—
10199,76
3271,24
2000
660,—
22173,54
32559,74
22195,76
1
4
2
3848,88
717,43
5115,41
789,22
679,56
153,92
3230,60
7426,78
4679,51
4140
4002,80
1073,24
7722,63
2593,94
3135,—
5440,-
17960,-
5560,-
5645,-
5670,08
4089,12
4479
3308,10
2608,34
15113,84
28549,06
63162,—
30682,24
12414,76
1
2
10874,18
202,23
1147,23
6,06
9608,27
2413,14
208,29
3812,51)
460,-
9925,—
3250-
27805,—
862,50
40,—
7780,66
5754,50
14998,58
2950,—
410,—
21102,20
23563,34
72422,50
2
21
3282,—
16007,42
1932,74
3750,—
2335,54
3400,—
19022,02
2300
4400
10003,27
1450,—
2335,54
2282,—
25326,13
2232,70
WO.,-
181012,09
865330,08°
76
99530,52
14222,83
134926,95
105781,45°
131744,95°
17291,77
2900.—
6000,—
900,-
600,—
2300-
2906,68
6785,—
3375,66
3170
1800
16548,32
4745,—
3263,48
800
3400,—
4
4
875,19
3770,22
1757,49
3509,38
1994,93
573
797,58
159.83
833.84
12700,
18037,34 j
28756,80
8
875,19
3770,22
5266,87
2567,93
797,58
993,67